TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Politika Zabıta Haftası’nda Başkan Demirçalı’dan Personeline Kahvaltı
Politika

Zabıta Haftası’nda Başkan Demirçalı’dan Personeline Kahvaltı

Yüreğir Belediye Başkanı Ali Demirçalı, Zabıta Haftası nedeniyle zabıta personeliyle bir araya gelerek düzenlenen kahvaltıda, zabıtaların yerel yönetimle vatandaşlar arasında önemli bir köprü olduğunu vurguladı.

Şafak Ö. 3 Eylül 2025
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

İZMİR TUMED HABER SON DAKİKA

(ADANA)- Yüreğir Belediye Başkanı Ali Demirçalı, Zabıta Haftası dolayısıyla zabıta personeliyle kahvaltıda bir araya geldi.

Yüreğir Belediye Başkanı Ali Demirçalı, Zabıta Teşkilatı’nın kuruluşunun 199’uncu yılı etkinlikleri çerçevesinde Zabıta Müdürlüğü’nde görevli personel ile Hayme Ana Konağı’nda düzenlenen kahvaltı programında buluştu.

Programda personel ile tek tek selamlaştı ve onların haftasını kutladı. Personel ile kahvaltı yapan Demirçalı, organizasyonda emeği geçenlere teşekkür etti.

Zabıtaların yerel yönetimlerle vatandaşlar arasında köprü vazifesi gördüğünü belirten Başkan Demirçalı, “Belediye’miz bünyesinde görev yapan Zabıta arkadaşlarımız ile Zabıta Haftası münasebetiyle düzenlediğimiz kahvaltı organizasyonunda bir araya geldik. Gece gündüz demeden işini özveri ile yapan başta mesai arkadaşlarımın ve tüm zabıtalarımızın Zabıta Haftasını kutluyor, görevlerinde kolaylıklar diliyorum” dedi.

Basın Sorumlusu, Site Yöneticisi

Şafak Ö.

""

SIRADAKİ HABER

81 ilde yapılan son seçim anketi: Zirvede kıyasıya bir rekabet var

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap