TAMER OSMANAĞAOĞLU;
Güzel İzmir’imizde yaşayan, İzmir’imizin sosyal ve kültürel dokusuna değer katan Ağrılı hemşerilerimizle, anlamlı bir kahvaltı programı vesilesiyle bir araya geldik. Samimi bir ortamda gerçekleşen bu buluşmada, İzmir’imizi konuştuk, hemşerilerimizle özlem giderdik, hasret dolu sohbetler ettik. Dayanışma ve kardeşlik duygularımızı pekiştirdiğimiz bu güzel sabah, hepimiz için moral ve motivasyon kaynağı oldu. Aramızdaki güçlü bağların ve gönül birliğinin her daim sürmesini temenni ediyor, bu anlamlı buluşmaya katkı sunan tüm hemşerilerimize teşekkür ediyorum. Birliğimizin ve dirliğimizin daim olmasını diliyorum.



