TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Ekonomi TMO Buğday Alım Sezonuna Randevulu Sistemle Başladı
Ekonomi

TMO Buğday Alım Sezonuna Randevulu Sistemle Başladı

TMO Hayrabolu, 2025 buğday alımını randevulu sistemle başlattı. Üreticiler yoğun ilgi gösteriyor.

Şafak Ö. 3 Temmuz 2025
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

İZMİR TUMED HABER SON DAKİKA

Toprak Mahsulleri Ofisi (TMO) Hayrabolu Ajans Amirliği, 2025 yılı buğday alım sezonuna randevulu sistemle başladı.

TMO Hayrabolu Ajans Amiri Hüseyin Gültekin, yaptığı açıklamada üreticilerin mağdur olmaması için tüm hazırlıkların tamamlandığını ve alımların sorunsuz şekilde sürdürüldüğünü belirtti. Gültekin, günlük bin ton hububat alım kapasitesine sahip olduklarını vurgulayarak, “Üreticilerimiz, toplam 60 bin ton buğday teslimatı için randevu aldı. Amacımız hem üreticimizin emeğini en iyi şekilde değerlendirmek hem de alım sürecini en verimli şekilde yürütmek” dedi.

Alım sürecinin randevulu sistemle yürütüldüğünü ve çiftçilerin bu sisteme yoğun ilgi gösterdiğini belirten Gültekin, hasat sezonunun tüm üreticiler için bereketli ve hayırlı geçmesini diledi. – TEKİRDAĞ

Basın Sorumlusu, Site Yöneticisi

Şafak Ö.

""

SIRADAKİ HABER

Zonguldak'ta Spor Okulları Açıldı

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap