TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Gündem Suluova’da Aşure İkramı
Gündem

Suluova’da Aşure İkramı

Suluova Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla vatandaşlara aşure ikram etti.

Şafak Ö. 13 Temmuz 2025
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

İZMİR TUMED HABER SON DAKİKA

Suluova Belediyesi tarafından, Muharrem ayı dolayısıyla vatandaşlara aşure ikramında bulunuldu.

Orta Mahalle’de düzenlenen etkinlikte konuşan Belediye Başkanı Rifat Uzun, “Muharrem ayının vatandaşlarımıza hayırlı olmasını diliyorum. Bu vesile ile halkımıza aşure ikram etmenin sevincini yaşıyoruz. Aşurenin özelliği birçok yemişten yapılması ve farklı tatların kaynaşmasıdır. İlçemizde farklı toplum ve kültürlerin kaynaşmasıyla aşure tadında güzel bir şehirdir. Hazırlamış olduğumuz Muharrem aşuremiz tüm hemşerilerimize şifa olsun” diye konuştu.

Muharrem ayının bolluk ve bereketinin simgesi aşure olduğuna vurgu yapan Kaymakam Şafak Gürçam ise, “İçerisinde birçok tat ve ürün bulunan Aşurenin birlik ve beraberliğimizin pekişmesine vesile olsun inşallah. Kültürümüze ait önemli bir değeri yaşatmış olmak çok önemlidir” dedi.

Basın Sorumlusu, Site Yöneticisi

Şafak Ö.

""

SIRADAKİ HABER

Ordu'da Geri Dönüşüm Tesisinde Yangın

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap