TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Politika Sindelhöyük Mahallesi’nde Belediye Kurulması İçin Nüfus Çağrısı
Politika

Sindelhöyük Mahallesi’nde Belediye Kurulması İçin Nüfus Çağrısı

Meclis Genel Kurulu'nda kabul edilen düzenleme ile nüfusu 5 binin üzerinde olan yerleşim yerlerine belediye kurulabilecek. Sindelhöyük Mahallesi muhtarı, eksik nüfusun tamamlanması için vatandaşlara çağrıda bulundu.

Şafak Ö. 28 Haziran 2025
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

İZMİR TUMED HABER SON DAKİKA

Meclis Genel Kurulu’nda kabul edilen düzenlemeyle nüfusu 5 bin ve üzerinde olan herhangi bir yerleşim yerinde belediye kurulabilecek. Bu düzenlemenin ardından nüfusu 4 bin 387 olan Develi ilçesine bağlı Sindelhöyük Mahallesi muhtarı da belediye olabilmek için eksik nüfusun tamamlanması için çağrı yaptı.

Yeni iskan nedeniyle oluşturulan ve nüfusu 5 bin ve üzerinde olan herhangi bir yerleşim yerinde belediye kurulabileceği düzenlemesi yakın bir zamanda TBMM’de kabul edilmişti. Yeni düzenlemenin ardından nüfusu 4 bin 387 olan Develi ilçesine bağlı Sindelhöyük Yeni Mahallesi Muhtarı Mehmet Farsak, okul için ikametlerini mahalle dışına aldıran öğrencilere seslenerek kayıtlarını yeniden Sindelhöyük’e aldırmalarını istedi. Muhtar Farsak, “Cumhurbaşkanlığından çıkan kararnameyle nüfusu 5 bin olan mahallelere tekrar belediyelik verilecektir. Şu anda Sindelhöyük Mahallesi’nde 4 bin 387 nüfusumuz vardır. Tekrar nüfusumuzun 5 bine ulaşması için gurbette yaşayan, dışarda yaşayan, çocukların okulu için Develi’ye kayıt yaptıranlardan ikametini Sindelhöyük’e almalarını istiyoruz. Daha iyi hizmet olması, bu hizmetlerden yararlanmak için, belediyenin gelmesi için istiyoruz” dedi. – KAYSERİ

Basın Sorumlusu, Site Yöneticisi

Şafak Ö.

""

SIRADAKİ HABER

Fenerbahçe'ye gidecek mi? Ertuğrul Doğan'dan bomba Uğurcan Çakır sözleri

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap