TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Gündem Şile’de Doğa Çöp İçinde
Gündem

Şile’de Doğa Çöp İçinde

Şile'de orman ve dere kenarlarına bırakılan atıklar, çevre kirliliğine neden oldu. Vatandaşlar temizlik istiyor.

Şafak Ö. 2 Temmuz 2025
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

İZMİR TUMED HABER SON DAKİKA

Şile’de poşetlere doldurulmuş atıklar orman içi ve dere kenarlarına bırakıldı. Ortaya çıkan çevre kirliliği doğayı tehdit ederken, bölgede yaşayan vatandaşlar, yetkililerden temizlik çalışması yapılmasını istiyor.

İstanbul’un Şile ilçesinde poşetlere doldurulmuş hayvan pislikleri, pet şişeler ve çeşitli plastik atıklar doğaya gelişigüzel şekilde bırakıldı. Özellikle ormanlık alanlar, dere yatakları ve yol kenarlarında yoğun şekilde biriken çöpler, çevre sağlığını tehdit ederken, doğal yaşam alanlarını da olumsuz etkiliyor. Bölgede yaşayan vatandaşlar, yetkililerden temizlik çalışmalarının artırılmasını ve denetimlerin sıklaştırılmasını talep ediyor. – İSTANBUL

Basın Sorumlusu, Site Yöneticisi

Şafak Ö.

""

SIRADAKİ HABER

Canlı Yayında Tansiyon Yükseldi: CHP'li Çiçek'ten Gazeteciye Tehdit

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap