TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Gündem Öğrenciler İtfaiyeyi Ziyaret Etti
Gündem

Öğrenciler İtfaiyeyi Ziyaret Etti

Niksar Meslek Yüksekokulu öğrencileri, İtfaiye Haftası'nda İtfaiye Müdürlüğü'nü ziyaret etti.

Şafak Ö. 29 Eylül 2025
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

İZMİR TUMED HABER SON DAKİKA

Tokat’ın Niksar ilçesinde üniversite öğrencileri itfaiyeyi ziyaret etti.

Niksar Meslek Yüksekokulu Sivil Savunma ve İtfaiyecilik Bölümü öğrencileri, öğretim görevlileri Gökhan El ve Mustafa Yıldız ile İtfaiye Haftası dolayısıyla İtfaiye Müdürlüğüne ziyarette bulundu.

Niksar Belediyesi İtfaiye Müdürü Erkan Cebecioğulları, nazik ziyaretleri ve çiçek takdimleri için öğrencilere ve akademisyenlere teşekkür ederek, “Geleceğin itfaiyecileri olacak gençlerimizi ağırlamaktan memnuniyet duyduk. Onların bu mesleğe olan ilgisi ve heyecanı bizleri gururlandırıyor. Bizler her zaman gençlerimizin yanında olmaya ve tecrübelerimizi onlarla paylaşmaya hazırız. Çünkü itfaiyecilik yalnızca bir meslek değil, aynı zamanda büyük bir fedakarlık ve gönül işidir. Bu bilinçle yetişen her öğrencimiz, gelecekte toplumumuz için büyük bir kazanım olacaktır.” diye konuştu.

Basın Sorumlusu, Site Yöneticisi

Şafak Ö.

""

SIRADAKİ HABER

Sungurlu'da Halk Ekmek Fabrikası Temeli Atıldı

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap