TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Gündem Nizip’te İlk Antep Fıstığı Altınla Ödüllendirildi
Gündem

Nizip’te İlk Antep Fıstığı Altınla Ödüllendirildi

Gaziantep'in Nizip ilçesinde, sezonun ilk kırmızı kabuklu Antep fıstığı altınla ödüllendirildi.

Şafak Ö. 8 Temmuz 2025
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

İZMİR TUMED HABER SON DAKİKA

Gaziantep’in Nizip ilçesinde yetiştirilen sezonun ilk kırmızı kabuklu Antep fıstığı mahsulü, Nizip Ticaret Borsası (NTB) tarafından altınla ödüllendirildi.

İlk ürünlerin doğal rengine ve tadına kavuşmasıyla NTB’de düzenlenen ödül töreninde, Yağcılar Mahallesi’nden Mehmet Ali Yıldırım ve Teketaş Mahallesi’nden Abdurrahman Açıkgöz, yarım altınla ödüllendirildi.

NTB Başkanı İbrahim Sarı, törendeki konuşmasında, Antep fıstığının bolluk ve bereketin simgesi olarak kabul edildiğini söyledi.

Antep fıstığının Nizip ilçesinin en önemli geçim kaynağından biri olduğunu ifade eden Sarı, “İlçemizde yetiştirilen Antep fıstığı diğer bölgelerde yetiştirilen fıstıklara göre daha rehalıdır. O yüzden biz de üreticilerimizi teşvik etmek istiyoruz. Dalından koparılan yılın ilk Antep fıstığını, bereketli geçecek bir sezonun müjdeleyicisi olarak görüyoruz. İlçemizin en büyük geçim kaynağı olan Antep fıstığının hak ettiği değeri görmesi için Nizip Ticaret Borsası olarak üzerimize düşeni her zaman yapmaya hazırız.” dedi.

Sarı, ilk fıstığı yetiştiren çiftçileri tebrik ederek tüm çiftçilere hayırlı ve bereketli bir sezon diledi.

Basın Sorumlusu, Site Yöneticisi

Şafak Ö.

""

SIRADAKİ HABER

Mut'ta Kaçış Rampası Temeli Atıldı

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap