TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Gündem Niğde’de Glutensiz Büfe Açıldı
Gündem

Niğde’de Glutensiz Büfe Açıldı

Niğde Belediyesi, çölyak hastaları için glutensiz ürünleri sunan büfeyi açtı. 1000 aileye destek.

Şafak Ö. 30 Eylül 2025
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

İZMİR TUMED HABER SON DAKİKA

Niğde Belediyesince çölyak hastaları için yaptırılan “Glutensiz Büfe” düzenlenen törenle açıldı.

Niğde Belediye Başkanı Emrah Özdemir, Şadırvan Park’ta düzenlenen törenin açılışında yaptığı konuşmada, kentte 1000 ailenin üzerinde çölyak hastası olduğunu söyledi.

Çölyak hastalarının glutensiz ürün bulmakta zorlandıklarına dikkati çeken Özdemir, şunları kaydetti:

“Çölyak hastaları, Niğde’de glutensiz ürün bulamadıklarını ve dışarıdan kargoyla getirmek zorunda kaldıklarını söyledi. Belediye şirketimizle böyle bir çalışma başlattık. Şu an burada 30’un üzerinde ürün var. Çoğunu belediye olarak biz üretiyoruz ve bunların devamı gelecek. Sadece çölyak hastaları değil birçok hemşehrimiz de buradan faydalanacaktır.”

Basın Sorumlusu, Site Yöneticisi

Şafak Ö.

""

SIRADAKİ HABER

FTSO'dan 40 Yılını Dolduran Üyelere Plaket

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap