TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Spor Milli Kürekçilerden 3 Madalya
Spor

Milli Kürekçilerden 3 Madalya

Çekya'daki Avrupa 23 Yaş Altı Kürek Şampiyonası'nda Türkiye 1 altın, 2 gümüş madalya kazandı.

Şafak Ö. 7 Eylül 2025
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

İZMİR TUMED HABER SON DAKİKA

Milli kürekçiler, Çekya’da düzenlenen Avrupa 23 Yaş Altı Kürek Şampiyonası’nda 1 altın, 2 gümüş madalya elde etti.

Türkiye Kürek Federasyonunun açıklamasına göre Racice şehrindeki organizasyonun son gün yarışlarında milli sporcular Halil Kaan hafif kilo erkekler tek çifte (LM1X) kategorisinde altın, Enes Biber ve Aytimur Selçuk iki çifte (2-), Cevdet Ege Mutlu ise tek çifte (1X) kategorilerinde gümüş madalya kazandı.

Mili kürekçiler organizasyonu 3 madalyayla tamamladı.

Basın Sorumlusu, Site Yöneticisi

Şafak Ö.

""

SIRADAKİ HABER

2. Para Tırmanış Şampiyonası Sona Erdi

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap