TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Politika Kemalpaşa’da Hakim ve Savcılara Veda Programı
Politika

Kemalpaşa’da Hakim ve Savcılara Veda Programı

Kemalpaşa'da tayinleri çıkan hakim ve savcılara yönelik bir veda programı düzenlendi.

Şafak Ö. 1 Temmuz 2025
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

İZMİR TUMED HABER SON DAKİKA

İzmir’in Kemalpaşa ilçesinde başka illere tayinleri çıkan hakim ve savcılar için veda programı düzenlendi.

Kemalpaşa Cumhuriyet Başsavcısı Bahadır Bilen’in ev sahipliğindeki programa, Kaymakam Musa Sarı, İlçe Emniyet Müdürü Salih Şen, İlçe Jandarma Komutanı Yüzbaşı Mehmet Önder Ortoğlu ile hakim, savcı ve adliye çalışanları ile aileleri katıldı.

Kaymakamı Sarı, yaptığı konuşmada, tayini çıkan tüm hakim ve savcılara katkılarından dolayı teşekkür etti.

Bahadır Bilen ise tayinlerin taşınma ve uyum zorlukları getirse de, yeni yerler görmek ve yeni dostluklar edinmek adına anlamlı olduğunu belirterek, şunları kaydetti:

“Tayin olan arkadaşlarımız, hukukun üstünlüğünü esas alarak büyük bir özveriyle görev yaptılar ve burada kalıcı izler bıraktılar. Onların meslek hayatlarının her aşamasında aynı sorumluluk bilinciyle çalışacaklarına inancımız tamdır. Bu bir veda değil, bir bayrak değişimidir. Kemalpaşa’daki emekleri için hepsine ayrı ayrı teşekkür ediyoruz.”

Programda, tayini çıkan hakim ve savcılara plaket ve Kemalpaşa’nın simgelerinden nazar boncuğu takdim edildi.

Basın Sorumlusu, Site Yöneticisi

Şafak Ö.

""

SIRADAKİ HABER

En düşük emekli maaşına zam sinyali! İşte masadaki rakamlar

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap