TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Gündem Keban’da Gıda Denetimi Yapıldı
Gündem

Keban’da Gıda Denetimi Yapıldı

Elazığ Keban'da gıda denetimi, hijyen ve güvenlik kontrolleri ile halk sağlığı amacıyla gerçekleştirildi.

Şafak Ö. 10 Ekim 2025
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

İZMİR TUMED HABER SON DAKİKA

Elazığ’ın Keban ilçesinde gıda denetini gerçekleştirildi.

İlçe Tarım ve Orman Müdürü Hacı Turan ve gıda denetim personelleri, ilçede faaliyet gösteren iş yerlerinde denetim yaptı.

Denetimde, halk sağlığını korumak ve vatandaşlara güvenli, sağlıklı hizmet sunulmasını temin etmek amacıyla hijyen kurallarına uyum, gıda güvenliği, ürünlerin son kullanma tarihleri ve iş yeri ruhsatları başta olmak üzere birçok konuda kontroller sağlandı.

Basın Sorumlusu, Site Yöneticisi

Şafak Ö.

""

SIRADAKİ HABER

Zeytinpark'ta Asırlık Ağaçlardan 70 Kg Zeytin Bekleniyor

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap