TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Politika Kayseri Belediye Başkanı Büyükkılıç’ın Sağlığı İyi
Politika

Kayseri Belediye Başkanı Büyükkılıç’ın Sağlığı İyi

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, kontrol amaçlı anjiyoya alındı. Eşi Dr. Necmiye Büyükkılıç, Başkan'ın sağlığının iyi olduğunu ve doktorların kontrol amacıyla işlemi gerçekleştirdiğini açıkladı.

Şafak Ö. 20 Ağustos 2025
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

İZMİR TUMED HABER SON DAKİKA

Kontrol amaçlı anjiyo olan Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç’ın eşi Dr. Necmiye Büyükkılıç, hastanede yaptığı açıklamasında Başkan Büyükkılıç’ın durumunun iyi olduğunu söyledi.

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, kontrol amaçlı olarak Erciyes Üniversitesi (ERÜ) Tıp Fakültesi hastanesine gitmişti. Başkan Büyükkılıç, hastanede kontrol amaçlı olarak anjiyoya alındı.

Başkan Büyükkılıç’ın durumunun iyi olduğunu söyleyen Dr. Necmiye Büyükkılıç, “Memduh bey çok yoruluyor. Kendini çok ihmal ediyor. Gece geç vakit gelip sabah kalk yürü. Bu can da lazım tabi. Canını hiçe saydığı için. Her şeyin bir kararı ve dozu var. Çok şükür şimdi iyi. Doktorlarımız sağ olsunlar kontrol amacıyla yaptılar. İyi geçmiş” dedi. – KAYSERİ

Basın Sorumlusu, Site Yöneticisi

Şafak Ö.

""

SIRADAKİ HABER

Destici: Türkiye'nin Geleceği Dış Güçlerde Yazılmaz

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap