TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Gündem İz Takip Köpeği Dost Emekli Oldu
Gündem

İz Takip Köpeği Dost Emekli Oldu

Yozgat'ta 13 yıl hizmet veren Jandarma köpeği Dost, emekli olarak dinlenmeye geçiyor.

Şafak Ö. 20 Mayıs 2025
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

İZMİRTUMED HABER SON DAKİKA

Yozgat İl Jandarma Komutanlığında 13 yıldır görev yapan iz takip köpeği “Dost”, emekliye ayrıldı.

Alınan bilgilere göre, Jandarma Genel Komutanlığı tarafından eğitildikten sonra 13 yıl önce Yozgat’ta göreve başlayan Dost, görev süresi boyunca kayıp vakaları, kaçakçılık ve asayiş operasyonlarında aktif rol aldı.

Bugüne kadar 95 farklı operasyona katılan köpek, birçok olayın aydınlatılmasına katkı sağladı.

Bugün itibarıyla emekliliğe ayrılan Dost’un, bundan sonraki yaşamını dinlenerek geçireceği öğrenildi.

Basın Sorumlusu, Site Yöneticisi

Şafak Ö.

""

SIRADAKİ HABER

Trabzonspor müjdeyi verdi: KAP açıklaması geldi

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap