TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Politika İran Nükleer Tesislerinde Sızıntı Yok
Politika

İran Nükleer Tesislerinde Sızıntı Yok

İran, ABD'nin saldırdığı nükleer tesislerde radyoaktif sızıntı olmadığını açıkladı.

Şafak Ö. 22 Haziran 2025
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

İZMİR TUMED HABER SON DAKİKA

İRAN, ABD’nin saldırısına uğrayan nükleer tesislerde yapılan incelemelerde sızıntı olmadığının tespit edildiğini bildirdi.

Ulusal Nükleer Güvenlik Sistemi Merkezi, ABD’nin İran’daki Fordo, Natanz ve İsfahan olmak üzere üç nükleer tesise saldırısının ardından açıklamada bulundu. İncelemeler sonunda tesislerde radyoaktif sızıntının olmadığının anlaşıldığı vurgulanan açıklamada, “Alınan önlemler ve önceki planlama ile radyoaktif madde tespit sistemleri tarafından kaydedilen bilgiler dikkate alındığında, herhangi bir kirlenme belirtisi kaydedilmemiştir. Bu nedenle, söz konusu tesislerin çevresinde yaşayan sakinler için herhangi bir tehlike bulunmamaktadır” ifadeleri kullanıldı.

Basın Sorumlusu, Site Yöneticisi

Şafak Ö.

""

SIRADAKİ HABER

Keles'te Eşsiz Turizm Deneyimi

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap