TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Spor Hatay’da Masa Tenisi Turnuvası Yapıldı
Spor

Hatay’da Masa Tenisi Turnuvası Yapıldı

Hatay'da düzenlenen 2. Masa Tenisi Bireysel Performans Ligi Turnuvası'na 130 sporcu katıldı.

Şafak Ö. 10 Ağustos 2025
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

İZMİR TUMED HABER SON DAKİKA

Hatay Büyükşehir Belediyesince 2. Masa Tenisi Bireysel Performans Ligi Turnuvası gerçekleştirildi.

Belediyenin açıklamasına göre, Kültür ve Sosyal İşler Dairesince Antakya Merkez Spor Salonu’nda düzenlenen turnuvada 130 sporcu mücadele etti.

Sporcuların 7 kategoride yarıştığı turnuvada dereceye girenlere ödül verildi.

Basın Sorumlusu, Site Yöneticisi

Şafak Ö.

""

SIRADAKİ HABER

Antalya'nın deniz suyu sıcaklığı 33 dereceyle İstanbul ve Ankara'nın sıcak havasını geride bıraktı

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap