TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Politika Gençlerbirliği Yeni Sezon Hazırlıklarına Başladı
Politika

Gençlerbirliği Yeni Sezon Hazırlıklarına Başladı

Gençlerbirliği, 2025-2026 sezonu için antrenmanlara teknik direktör Eroğlu yönetiminde başladı.

Şafak Ö. 2 Temmuz 2025
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

İZMİR TUMED HABER SON DAKİKA

Trendyol Süper Lig ekiplerinden Gençlerbirliği, 2025-2026 sezonu hazırlıklarına bu sabah yaptığı antrenmanla devam etti.

Başkent kulübünün açıklamasına göre yeni sezon hazırlıklarına başlayan kırmızı-siyahlı takım, Beştepe İlhan Cavcav Tesisleri’nde teknik direktör Hüseyin Eroğlu yönetiminde sabah saatlerinde antrenman yaptı.

Koordinasyon çalışmasıyla başlayan idmanda daha sonra dar alanda pas organizasyonları gerçekleştirildi.

Başkent ekibinin oyuncuları, antrenmanı dayanıklılık koşusuyla tamamladı.

Basın Sorumlusu, Site Yöneticisi

Şafak Ö.

""

SIRADAKİ HABER

Başkan Yılmaz'dan taksici esnafına ziyaret

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap