TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Diğer Haberler Gaziantep’te ormanlık alanda çıkan yangın denetim altına alındı
Diğer Haberler

Gaziantep’te ormanlık alanda çıkan yangın denetim altına alındı

Gaziantep'in Şehitkamil ilçesinde ormanlık alanda çıkan yangın kontrol altına alındı.

Ayşe Ç. 13 Ekim 2024
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

Gaziantep’in Şehitkamil ilçesinde ormanlık alanda çıkan yangın kontrol altına alındı.

Büyükpınar Mahallesi yakınlarındaki ormanlık alanda henüz bilinmeyen nedenle yangın çıktı.

İhbar üzerine bölgeye çok sayıda Gaziantep Orman Bölge İşletme Müdürlüğüne ait arasöz ve personel ile Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığına bağlı araç sevk edildi.

Ekipler, yaklaşık 4 saat süren çalışmanın ardından yangını kontrol altına aldı.

Bölgede soğutma çalışması devam ediyor.

EDİTÖR

Ayşe Ç.

""

SIRADAKİ HABER

Cizre'de Çocuklar için Şiddet Sempozyumu

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap