TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Spor Fenerbahçe’nin Sağlık Kontrolleri Devam Ediyor
Spor

Fenerbahçe’nin Sağlık Kontrolleri Devam Ediyor

Fenerbahçe futbol takımı oyuncuları, yeni sezon öncesi sağlık kontrollerinden geçti.

Şafak Ö. 7 Temmuz 2025
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

İZMİR TUMED HABER SON DAKİKA

FENERBAHÇE Futbol A Takımının yeni sezon öncesi rutin sağlık kontrolleri devam ediyor.

Futbolculardan; Dominik Livakovic, İrfan Can Eğribayat, Kuzey Sapaz, Oğuz Aydın, Jayden Oosterwolde, Youssef En-Nesyri, Sebastian Szymanski, Alexander Djiku, İrfan Can Kahveci, Çağlar Söyüncü, Sofyan Amrabat, İsmail Yüksek ve Mert Müldür, Medicana Ataşehir Hastanesi’nde sağlık kontrolünden geçti.

EKG ve kan tetkiklerinin ardından efor, akciğer, kardiyak ve radyolojik testlerin yapıldığı kontroller; ortopedi, iç hastalıkları, göz, kulak-burun-boğaz, genel cerrahi ve kardiyoloji bölümlerinde gerçekleştirilen tetkiklerle sona erdi.

Sarı-lacivertlilerin sağlık kontrolleri yarın devam edecek.

Basın Sorumlusu, Site Yöneticisi

Şafak Ö.

""

SIRADAKİ HABER

Almanya'da Orman Yangınları Kontrol Altına Alınamıyor

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap