TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Spor Erzurum’da Dostluk Maçları Devam Ediyor
Spor

Erzurum’da Dostluk Maçları Devam Ediyor

Vali Çiftçi liderliğindeki takım, off-road tutkunlarıyla karşılaştı ve dostluk mesajları verildi.

Şafak Ö. 13 Ağustos 2025
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

İZMİR TUMED HABER SON DAKİKA

Erzurum’da Vali Mustafa Çiftçi’nin öncülüğünde başlayan dostluk maçları devam ediyor. Erzurum bürokrasisi ile ofroad tutkunlarını karşı karşıya getiren maçta heyecan dolu anlar yaşadı.

Palandöken Yüksek İrtifa Kamp Merkezi’nde; Erzurum Valisi Mustafa Çiftçi, 9. Kolordu ve Garnizon Komutanı Tümgeneral Tuncay Altuğ, Atatürk Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Ahmet Hacımüftüoğlu, Erzurum Emniyet Müdürü Kadir Yırtar ve Atatürk Üniversitesi İletişim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Raci Taşçıoğlu oluşan takım Erzurum Off-Road Doğa Sporları ve Macera Ekibi ile karşı karşıya geldi. Dostluk maçında kentin yöneticilerinden oluşan takım galip gelirken maç sonunda dostluk mesajları verildi.

Daha öncede basın mensupları ve engellilerle yapılan dostluk maçları takdir topluyor. – ERZURUM

Basın Sorumlusu, Site Yöneticisi

Şafak Ö.

""

SIRADAKİ HABER

Başiskele'de Kadınlar İçin Spor Merkezleri Açıldı

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap