TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Politika Erzurum’da Aşure Dağıtımı
Politika

Erzurum’da Aşure Dağıtımı

Vali Çiftçi, muharrem ayı dolayısıyla vatandaşlara aşure ikram etti. Yağmura rağmen yoğun ilgi vardı.

Şafak Ö. 6 Temmuz 2025
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

İZMİR TUMED HABER SON DAKİKA

Erzurum Valisi Mustafa Çiftçi, muharrem ayı dolayısıyla Yakutiye Kent Meydanı’nda vatandaşlara aşure dağıttı.

Yakutiye Kent Meydanı’ndaki tarihi Lalapaşa Camii avlusunda Vakıflar Müdürlüğü’nce planlanan aşure ikramı programına katılan Vali Çiftçi, vatandaşlara aşure dağıttı. Vatandaşlar aşure almak için yoğunluk oluşturdu. Vali Mustafa Çiftçi, “Bolluğun ve bereketin, paylaşmanın ve hoşgörünün simgesi Aşure Günümüz kutlu olsun. Muharrem aynın bu özel günü, gönüllerimizi, sevgi sofralarımızı bereketle doldursun. Paylaştıkça çoğalan güzellikler hepimize umut olsun” dedi.

Vatandaşlar, yağmura aldırmadan aşure almaya devam ettiler. – ERZURUM

Basın Sorumlusu, Site Yöneticisi

Şafak Ö.

""

SIRADAKİ HABER

İskenderun'un Kurtuluşu Kutlandı

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap