TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Gündem Didim Belediyesi Ulaşım Kalitesini Artırıyor
Gündem

Didim Belediyesi Ulaşım Kalitesini Artırıyor

Didim Belediyesi, yeni yolların yapımı ve mevcut yolların bakım-onarım çalışmaları ile ulaşım kalitesini artırmayı hedefliyor. Belediye Başkanı Hatice Gençay, halkın güvenli ve konforlu yollarda seyahat etmesi için çalışmaların aralıksız sürdüğünü belirtti.

Şafak Ö. 13 Ağustos 2025
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

İZMİR TUMED HABER SON DAKİKA

Didim Belediyesi, kent genelinde ulaşım kalitesini yükseltmek amacıyla yeni yolların yapımı ile mevcut yolların bakım ve onarım çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.

Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından planlı program dahilinde yürütülen çalışmalarla, ilçenin farklı noktalarında yollar dayanıklı ve estetik parke taşlarıyla düzenleniyor; bakım ve onarım faaliyetleriyle de trafik güvenliği ve yaya ulaşımı güçlendiriliyor. Konuya ilişkin açıklamalarda bulunan Didim Belediye Başkanı Hatice Gençay, “Halkımızın güvenli, modern ve konforlu yollarda seyahat etmesi için var gücümüzle çalışıyoruz. Yeni yol yapımı ve mevcut yolların bakım-onarım çalışmalarını titizlikle sürdürüyoruz. Daha güzel bir Didim için hizmetlerimize kararlılıkla devam edeceğiz” dedi. – AYDIN

Basın Sorumlusu, Site Yöneticisi

Şafak Ö.

""

SIRADAKİ HABER

Sağlık-Sen'in Müzakereleri Devam Ediyor

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap