TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Spor Derincespor farklı kazandı: Ligde kaldı
Spor

Derincespor farklı kazandı: Ligde kaldı

2. Lig Kırmızı Grup’ta haftalar önce küme düşen Nazillispor, sezonun son maçında evinde Belediye Derincespor’a 5-1 yenildi. Derincespor bu galibiyetin ardından ligde kalmayı başardı. Belediye Derincespor, 13’üncü dakikada Denizalp, 20’inci dakikada ...

Şafak Ö. 3 Mayıs 2025
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

2. Lig Kırmızı Grup’ta haftalar önce küme düşen Nazillispor, sezonun son maçında evinde Belediye Derincespor’a 5-1 yenildi.

Derincespor bu galibiyetin ardından ligde kalmayı başardı.

Belediye Derincespor, 13’üncü dakikada Denizalp, 20’inci dakikada Mustafa, 22’nci dakikada Güney (kendi kalesine), 36’ncı dakikada Arif’in golleriyle 4-0 üstünlük kurdu.

Nazillispor’da İlkay 42’nci dakikada farkı üçe indirdi: 4-1. Belediye Derincespor, 79’uncu dakikada Mustafa ile bir gol daha buldu: 5-1.

Maçı 5-1 kazanan konuk takım kümede kaldı.

Basın Sorumlusu, Site Yöneticisi

Şafak Ö.

""

SIRADAKİ HABER

Kocaeli'de yarış başladı

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap