TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Politika Bilecik’te Asayiş Toplantısı
Politika

Bilecik’te Asayiş Toplantısı

Emniyet Müdürü Şener, asayişi güçlendirmek için personelle brifing yaptı.

Şafak Ö. 4 Ekim 2025
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

İZMİR TUMED HABER SON DAKİKA

Bilecik İl Emniyet Müdürü Gökalp Şener, kentte asayişin güçlendirilmesi amacıyla önemli bir toplantı gerçekleştirdi.

İl Emniyet Müdürü Gökalp Şener, Ertuğrulgazi Polis Merkezi Amirliği personeli ile bir araya gelerek yürütülen çalışmalar hakkında detaylı brifing aldı. Toplantıda, şehir genelinde asayişin korunmasına yönelik mevcut durum, devam eden operasyonlar ve alınması gereken önlemler ele alındı.

Müdür Şener, personelin sahadaki çalışmalarını yakından takip ettiklerini belirterek, “Vatandaşlarımızın huzur ve güvenliği en büyük önceliğimizdir” dedi. – BİLECİK

Basın Sorumlusu, Site Yöneticisi

Şafak Ö.

""

SIRADAKİ HABER

Vali Sözer, 96 Yaşındaki Fatma Teyze'yi Ziyaret Etti

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap