TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Politika Beşiktaş’ta Muharrem Ayı’na Özel Aşure İkramı
Politika

Beşiktaş’ta Muharrem Ayı’na Özel Aşure İkramı

Beşiktaş Belediyesi, Muharrem Ayı dolayısıyla ilçedeki camilerin önünde vatandaşlara aşure ikramında bulundu. Başkan Vekili Rasim Şişman, ikram etkinliğine katılarak vatandaşlarla sohbet etti ve aşurenin bereketi üzerine konuştu.

Şafak Ö. 12 Temmuz 2025
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

İZMİR TUMED HABER SON DAKİKA

Beşiktaş Belediyesi, Muharrem Ayı dolayısıyla ilçenin farklı noktalarında vatandaşlara aşure ikramında bulundu. Bolluk ve bereketin simgesi olan aşure, Levent Barbaros Hayrettin Paşa Camii ve Beşiktaş Sinan Paşa Camii önünde vatandaşlarla paylaşıldı.

Sinan Paşa Camii önünde gerçekleştirilen aşure ikramına Beşiktaş Belediyesi Başkan Vekili Rasim Şişman da katıldı. Şişman vatandaşlara hem aşure ikram etti hem de onlarla sohbet etti. Sosyal medya hesaplarından yaptığı paylaşımda Şişman, “Aşuremiz bereketli, birliğimiz daim olsun. Aşevimizde özenle hazırlanan aşuremizi, Sinanpaşa ve Levent Mahallelerimizde komşularımıza ikram ettik. Birlikte paylaştığımız her lokma beraberliğimizi ve muhabbetimizi artırsın” ifadelerini kullandı.

İkram edilen aşureye yoğun ilgi gösteren vatandaşlar, belediyeye teşekkür etti. İlçe sakinlerinden Mehmet Erdem, “Muharrem Ayımız mübarek olsun. Din ve kardeşlik adına güzel bir ay. Aşurenin kıvamı ve lezzeti çok güzel, emeği geçenlere teşekkür ederim” dedi.

Bir diğer vatandaş Ramazan Vatan ise, “Muharrem Ayı denilince aklıma bereket, mutluluk ve huzur geliyor. İnşallah bu ayı herkes huzurlu ve sağlıklı geçirir. Bu güzel ikram için belediyemize teşekkür ediyor, hayırlarını Allah kabul etsin” diye konuştu. – İSTANBUL

Basın Sorumlusu, Site Yöneticisi

Şafak Ö.

""

SIRADAKİ HABER

15 Temmuz Kahramanı: Vücudundaki Madalyalar

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap