TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Spor Beşiktaş Fibabanka-Fenerbahçe Beko derbisinde olay! Ali Koç hızla locaya gitti
Spor

Beşiktaş Fibabanka-Fenerbahçe Beko derbisinde olay! Ali Koç hızla locaya gitti

Beşiktaş ve Fenerbahçe yöneticileri arasında locada tartışma çıktı. Ali Koç, olayları yatıştırmak için locaya doğru gitti.

Şafak Ö. 23 Haziran 2025
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

İZMİR TUMED HABER SON DAKİKA

Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi final serisi dördüncü maçında Fenerbahçe Beko, deplasmanda Beşiktaş Fibabanka’yı 91-87’lik skorla mağlup etmeyi başardı ve seride durumu 3-1 yaptı.

İKİ TAKIM YÖNETİCİLERİ ARASINDA OLAY ÇIKTI

Mücadelenin son bölümleri oynanırken her iki takımın da yöneticilerinin bulunduğu locada kavga çıktı. Fenerbahçe Başkanı Ali Koç’un olaylara müdahale etmek adına hızlı adımlarla o bölgeye doğru gittiği görüldü.

OYUN BİR SÜRE DURDU

Bu esnada oyun bir süreliğine durdu. Olayların yatışmasının ardından maç kaldığı yerden devam etti. Karşılaşmanın bitimiyle birlikte Beşiktaş yönetimi, Fenerbahçe yönetimini uğurladı.

Basın Sorumlusu, Site Yöneticisi

Şafak Ö.

""

SIRADAKİ HABER

Sivasspor'un yeni teknik direktörü belli oluyor

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap