TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Gündem Başkan Sezer, Gölcük Belediyespor Voleybol Takımı ile Bir Araya Geldi
Gündem

Başkan Sezer, Gölcük Belediyespor Voleybol Takımı ile Bir Araya Geldi

Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer, Gölcük Belediyespor Erkek Voleybol Takımı ile bir araya gelerek sporculara başarılar diledi ve Pazar günü İnegöl Belediyespor ile oynanacak olan maçta destek çağrısı yaptı.

Şafak Ö. 2 Ekim 2025
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

İZMİR TUMED HABER SON DAKİKA

Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer, pazar günü İnegöl Belediyespor ile karşılaşacak olan Gölcük Belediyespor Erkek Voleybol Takımı ile bir araya gelerek sporculara ve teknik ekibe başarılar diledi.

Değirmendere Yalı Evleri’nde gerçekleşen buluşmada, Başkan Sezer, sporcular ve teknik heyetle yeni sezon hedefleri ve planlaması üzerine sohbet etti.

Başkan Sezer, tüm vatandaşları, 5 Ekim Pazar günü saat 16.00’da Gölcük 17 Ağustos Spor Salonu’nda İnegöl Belediyespor ile oynanacak sezonun ilk maçında takıma destek olmaya davet etti. – KOCAELİ

Basın Sorumlusu, Site Yöneticisi

Şafak Ö.

""

SIRADAKİ HABER

Yukatel Merkezefendi Belediyesi Basket, Karşıyaka Deplasmanında Galibiyet Peşinde

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap