TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Diğer Haberler Aydın Büyükşehir Belediyesi Klasik Aşure İkramlarını Gerçekleştirdi
Diğer Haberler

Aydın Büyükşehir Belediyesi Klasik Aşure İkramlarını Gerçekleştirdi

Aydın Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayının gelmesiyle birlikte her yıl geleneksel olarak yaptığı aşure ikramlarını, bu yıl da gerçekleştirdi. Binlerce vatandaşa yapılan aşure ikramı, Efeler, Söke ve Nazilli ilçelerinde gerçekleştirildi. Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, Muharrem ayının bolluk, bereket, dostluk ve huzur getirmesini temenni etti.

Ayşe Ç. 19 Temmuz 2024
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

Aydın Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayının gelmesiyle birlikte her yıl geleneksel olarak yaptığı aşure ikramlarını, bu yıl da gerçekleştirdi.

Binlerce vatandaşa yapılan aşure ikramı, Efeler, Söke ve Nazilli ilçelerinde gerçekleştirildi. Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, Muharrem ayının bolluk, bereket, dostluk ve huzur getirmesini temenni etti.

Efeler Aydın Büyükşehir Belediyesi önü, Söke Koca Cami önü ve Nazilli Altıntaş Mahallesi Uzun Çarşı girişinde 6 bin kişiye aşure ikram edildi. Vatandaşlar, gelenekleri yaşatmaya devam ettiği için Çerçioğlu’na teşekkür ederek memnuniyetlerini dile getirdiler. – AYDIN

EDİTÖR

Ayşe Ç.

""

SIRADAKİ HABER

Terör örgütüne ağır darbe! Irak ve Suriye'nin kuzeyinde 15 PKK'lı öldürüldü

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap