TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Gündem Arabanlı Muhtarlardan GASKİ’ye Teşekkür
Gündem

Arabanlı Muhtarlardan GASKİ’ye Teşekkür

Arabanlı muhtarlar, Gaziantep Büyükşehir Belediyesi ve GASKİ ekipleri tarafından başlatılan içme suyu hizmet seferberliği için teşekkür etti.

Şafak Ö. 28 Eylül 2025
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

İZMİR TUMED HABER SON DAKİKA

Arabanlı muhtarlar Gaziantep Büyükşehir Belediyesi Fen İşleri Daire Başkanlığı ve GASKİ ekiplerince Araban ilçe merkezi ve kırsal mahallelerinde başlatılan hizmet seferberliği için etti.

Arabanlı Muhtarlar, Gaziantep Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi GASKİ Genel Müdürlüğü ekiplerince Araban ilçesi merkezine sağlıklı temiz içme suyu sağlamak amacıyla başlatılan çalışmalardan dolayı Fatma Şahin ve ekibine teşekkür etti. – GAZİANTEP

Basın Sorumlusu, Site Yöneticisi

Şafak Ö.

""

SIRADAKİ HABER

2. Gordion Arkeofilm Festivali Ödülleri Sahiplerini Buldu

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap