TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Gündem Antalya’da Su Altyapısı için 1,15 Milyar Yatırım
Gündem

Antalya’da Su Altyapısı için 1,15 Milyar Yatırım

ASAT, Altıntaş ve Kundu'da 40 sondaj kuyusu açarak içme suyu altyapısını güçlendirecek.

Şafak Ö. 2 Temmuz 2025
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

İZMİR TUMED HABER SON DAKİKA

Antalya Büyükşehir Belediyesi Antalya Su ve Atıksu İdaresi (ASAT) Genel Müdürlüğü, yaklaşık 1 milyar 155 milyon lira maliyetle içme suyu altyapı yatırımını hayata geçirecek.

Belediyeden yapılan açıklamaya göre, Büyükşehir Belediyesi ASAT Genel Müdürlüğü, Altıntaş ve Kundu mahallelerinde içme suyu altyapısını güçlendirmek amacıyla bölgede 40 sondaj kuyusu açacak.

Projeyle yaklaşık 17 kilometre uzunluğunda ve 800 milimetre çapında düktil içme suyu basma hattı ile farklı çaplarda şebeke hatları yapılacak.

Bölgenin artan su ihtiyacına kalıcı çözümler sunmayı, turizm altyapısını güçlendirmeyi ve yaşam kalitesini artırmayı amaçlayan projenin, 2025 yılı sonuna kadar tamamlanması planlanıyor.

Basın Sorumlusu, Site Yöneticisi

Şafak Ö.

""

SIRADAKİ HABER

Amasya'da Sokak Hayvanları Barınağı İncelemesi

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap