TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Gündem Antakya Emniyet Binası İncelemesi
Gündem

Antakya Emniyet Binası İncelemesi

Vali Masatlı, deprem sonrası inşa edilen Antakya İlçe Emniyet Müdürlüğü binasında inceleme yaptı.

Şafak Ö. 1 Eylül 2025
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

İZMİR TUMED HABER SON DAKİKA

Hatay Valisi Mustafa Masatlı, 6 Şubat 2023’teki depremlerin ardından yapımına başlanan Antakya İlçe Emniyet Müdürlüğü binasında incelemede bulundu.

Valiliğin, NSosyal’deki hesabından yapılan açıklamaya göre Masatlı, depremde hasar gören General Şükrü Kanatlı Mahallesi’ndeki Trafik Şube Müdürlüğünün yerine inşası süren Antakya İlçe Emniyet Müdürlüğü binasını inceledi.

Proje yetkilileriyle görüşen Masatlı, çalışma hakkında bilgi aldı.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Vali Masatlı, bu tür yatırımların kamu hizmetlerinin niteliğini ve güvenlik altyapısını güçlendirdiğini belirtti.

Basın Sorumlusu, Site Yöneticisi

Şafak Ö.

""

SIRADAKİ HABER

Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanı Göktaş, Balıkesir Valiliği'nde konuştu Açıklaması

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap