TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Politika Ankaragücü, Ertaç Özbir ile sözleşme uzattı
Politika

Ankaragücü, Ertaç Özbir ile sözleşme uzattı

MKE Ankaragücü, kaleci Ertaç Özbir ile 1 yıllık sözleşme imzaladığını açıkladı.

Şafak Ö. 3 Temmuz 2025
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

İZMİR TUMED HABER SON DAKİKA

TFF 2. Lig ekibi MKE Ankaragücü, tecrübeli kaleci Ertaç Özbir’in takımda kaldığını duyurdu.

Sarı-lacivertli kulüpten yapılan açıklamaya göre, son 2 sezondur takımda yer alan 35 yaşındaki kaleciyle 1 yıllık sözleşme imzalandığı belirtildi.

Süper Lig ile 1. Lig’den üst üste küme düşen ve transfer yasağı bulunan MKE Ankaragücü, mevcut oyuncuların sözleşmesini uzatarak onları takımda tutmaya çalışıyor. Sarı-lacivertlilerde sözleşmesini uzatan ilk isim kaleci Ertaç Özbir oldu.

Basın Sorumlusu, Site Yöneticisi

Şafak Ö.

""

SIRADAKİ HABER

Açık Damperli Kamyona Ceza

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap