TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Gündem Adana’da Evden İki Traktör Çöp Çıkarıldı
Gündem

Adana’da Evden İki Traktör Çöp Çıkarıldı

Seyhan'da belediye ekipleri, psikolojik rahatsızlığı olan yaşlı kadının evinden iki traktör çöp topladı.

Şafak Ö. 30 Eylül 2025
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

İZMİR TUMED HABER SON DAKİKA

Adana’nın merkez Seyhan ilçesinde belediye ekipleri, atık biriktirilen evden iki traktör çöp topladı.

İstiklal Mahallesi’nde psikolojik rahatsızlığı bulunduğu öğrenilen A.Ç’nin (78), yalnız yaşadığı tek katlı müstakil evinde çöp biriktirdiği belirlendi.

Seyhan Belediyesi ekipleri, koruyucu kıyafet giyip maske takarak eve girdi.

Oda, koridor ve bahçede istiflenen atıklar, ekiplerin çalışmasıyla ikametten çıkarıldı.

İki traktöre doldurulan çöpler, bertaraf tesisine götürüldü.

Basın Sorumlusu, Site Yöneticisi

Şafak Ö.

""

SIRADAKİ HABER

Cansız Bedeni Bulundu

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap