TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Gündem Adana’da Evden 2 Kamyonet Çöp Çıktı
Gündem

Adana’da Evden 2 Kamyonet Çöp Çıktı

Adana'da kötü koku şikayeti üzerine bir evde 2 kamyonet çöp çıkarıldı, ev ilaçlandı.

Şafak Ö. 30 Eylül 2025
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

İZMİR TUMED HABER SON DAKİKA

ADANA’da kötü koku şikayetiyle gidilen Ayşe Ç.’nin (78) evinden 2 kamyonet çöp çıkarıldı.

Seyhan ilçesi İstiklal Mahallesi 40017 Sokak’taki Ayşe Ç.’ye ait evden kötü kokular geldiğini fark eden komşuları, durumu polise bildirdi. Eve gelen ekipler kapıyı çaldı ancak açan olmadı. Ayşe Ç.’ye de ulaşamayan ekipler, çilingire kapıyı açtırarak içeri girdi. Evdeki birikmiş çöpleri gören ekipler, durumu belediyeye bildirdi. Belediyenin temizlik işçilerinin sokağa yığdığı çöpler, kamyonetlere yüklenip, götürüldü. Temizlik çalışmasının ardından böceklerin sardığı ev ilaçlandı. Evden 2 kamyonet çöp çıkarıldığı bildirildi.

Basın Sorumlusu, Site Yöneticisi

Şafak Ö.

""

SIRADAKİ HABER

Kalkınma Yolu Projesi Türkiye-Irak Ticaretini Büyütecek

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap