Kurban Bayramı vesilesi ile Müslümanlar, aldıkları kurbanlıkları kesmeye başladı. Yoğunluk nedeniyle kasapları bekleyemeyenler kendileri bıçağı aldı.

Bu nedenle de bu sene de hem kurbanlıklardan hem de acemi kasaplardan kan aktı.

Ellerini ve kollarını kesen acemiler, yaralarına üzerine bastırıp yakınları ile Acil’e koştu.

Her sene benzer vakaların olması nedeniyle Acil önünde onları bekleyen gazetecileri gören acemiler, gülmelerini de tutamadı.

Bazı acemi kasaplar sadece gülüp geçerken bazısı da gazetecilere konuştu.

İlk acemi kasap görüntüleri de Samsun’dan geldi. Acil’e koşan bir acemi yanındaki yeğenine suçu attı.

Bir başka acemi de defalarca kurban kestiğini birden ‘bıçağın’ kaydığını söyledi.

Acemilerin, hayati tehlikesi olmazken halleri görenleri güldürdü.

SİVASLI ACEMİLER DE ACİLE’E KOŞTU
Sivas’taki hastaneye gelenlerin genellikle elinden, kolundan ve bacağından yaralandığı görüldü. Numune Hastanesi ile Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi’nde müdahaleleri yapılanlar, tedavilerinin ardından taburcu edildi.


DÜZCE’DE AKIN AKIN GİTTİLER
Düzce’de acemi kasap sayısının 92 olduğu öğrenildi. Kanamalarını durdurmaya çalışan acemiler, Acil’e akın etti.