TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Gündem 17 Yıl Sonra Düğün Yapıldı
Gündem

17 Yıl Sonra Düğün Yapıldı

Giresun'da 17 yıl sonra gelinlik giyen çift, düğün hayallerini gerçekleştirdi ve mutlu oldular.

Şafak Ö. 30 Ağustos 2025
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

İZMİR TUMED HABER SON DAKİKA

Giresun’un Görele ilçesinde yaşayan Tiryakioğlu çifti, 17 yıl sonra gelinlik ve damatlık giyip düğün yaptı.

Çeşitli nedenlerle 2008’de düğün yapamadan evlenen Özge ve Mithat Tiryakioğlu, düğün hayallerini yıllar sonra gerçekleştirdi.

İki çocuk sahibi çift, ilçedeki bir salonda düzenlenen düğünde aileleri ve yakınlarıyla eğlendi.

Mithat Tiryakioğlu (43), gazetecilere, düğünün kendileri için hep bir özlem olduğunu söyledi.

Evlilikleri süresince düğün yapmayı istediklerini belirten Tiryakioğlu, “17 yıl boyunca ‘İnşallah bir gün.’ diyerek bugünü bekledik. İçimizde büyük duygu olarak kalmıştı. Bu özlemi gerçeğe dönüştürmenin hayalini yaşadık ve ‘Artık bugün.’ diyerek bunu gerçeğe dönüştürdük. Güzel duyguymuş, çok mutlu olduk.” dedi.

Özge Tiryakioğlu (36) ise gelinlik giyme hayalini yıllar sonra gerçekleştirdiği için mutlu olduğunu dile getirdi.

Tiryakioğlu, destek olan ve düğünlerinde kendilerini yalnız bırakmayan herkese teşekkür etti.

Basın Sorumlusu, Site Yöneticisi

Şafak Ö.

""

SIRADAKİ HABER

Tokat'ın ilçelerinde 30 Ağustos Zafer Bayramı kutlandı

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap