TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Gündem İzmir’de Yangın Tüpü Olayı
Gündem

İzmir’de Yangın Tüpü Olayı

Bayraklı'daki okulda yangın tüpüyle oynayan öğrencilerden 15'i kimyevi tozdan etkilendi.

Şafak Ö. 24 Kasım 2025
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

İZMİR TUMED HABER SON DAKİKA

İZMİR’in Bayraklı ilçesindeki ortaokulda, öğrencilerin yangın tüpünün pimini çekmesiyle 15 kişi kimyevi tozdan etkilendi.

Olay, saat 13.00 sıralarında, Çay Mahallesi’ndeki Mustafa Uygur Ortaokulu’nda meydana geldi. Koridorda bulunan yangın tüpüyle oynayan öğrenciler, pimi çekti. Koridor ve sınıflara yayılan kuru kimyevi tozdan etkilenen öğrenciler, dışarı kaçtı. Durum, 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirildi. İhbar üzerine adrese sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Sağlık görevlileri, kimyevi tozdan etkilenen 15 öğrenciye müdahalede bulundu. Öğrencilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi. Olaya ilişkin inceleme başlatıldı.

Basın Sorumlusu, Site Yöneticisi

Şafak Ö.

""

SIRADAKİ HABER

İstanbul'da tüm işletmelere ses ve görüntü kaydı yapılması zorunluluğu

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap