TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Gündem Beyoğlu’nda Hastane Çalışanları Eylemde
Gündem

Beyoğlu’nda Hastane Çalışanları Eylemde

Hastane çalışanları, 7 aydır maaşlarını alamadıklarını ve hastanenin kapatılmasına tepki gösterdi.

Şafak Ö. 11 Kasım 2025
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

İZMİR TUMED HABER SON DAKİKA

BEYOĞLU’nda bulunan özel hastanenin çalışanları, iddiaya göre 7 aydır maaşlarını alamadıklarını gerekçesiyle hastane önünde yönetime tepki gösterdi. Hastanenin ‘deprem tadilatı’ gerekçe gösterilerek 2 ay süreyle kapatıldığı öğrenilirken, çalışanlar bu karardan habersiz olduklarını ve mağdur edildiklerini belirtti.

Olay, saat 19.00 sıralarında Okmeydanı Piyalepaşa Mahallesi’ndeki özel bir hastanede meydana geldi. İddiaya göre yaklaşık 7 aydır maaşlarını düzenli alamayan hastane çalışanları işe geldiklerinde hastanenin deprem tadilatı nedeniyle 2 ay süreyle kapatıldığını öğrendi. Çalışanlara hastane yönetiminden herhangi bir açıklama yapılmadığı iddia edildi.

7 AYDIR MAAŞ ALAMADIKLARI İDDİASI

Duruma tepki gösteren çalışanlar, hastane önünde toplanarak eylem yaptı. Bölgeye çevik kuvvet ekipleri sevk edilirken, polis ekipleri ise çevrede güvenlik önlemi aldı. Çalışanlar, ‘7 aydır maaş alamıyoruz, şimdi de hastaneyi kapatıp bizi ortada bıraktılar’ diyerek tepkilerini dile getirdi. Yetkililerden seslerini duymalarını isteyen çalışanlar, mağduriyetlerinin giderilmesini talep etti.

Basın Sorumlusu, Site Yöneticisi

Şafak Ö.

""

SIRADAKİ HABER

Beyaz Saray'da üçlü zirve! ABD, Türkiye ve Suriye dışişleri bakanları bir araya geldi

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap