TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Diğer Haberler Keban MYO’dan Öğrencilere Tebrik
Diğer Haberler

Keban MYO’dan Öğrencilere Tebrik

Doç. Dr. Haşim Pıhtılı, Keban MYO'ya kayıtlanan 240 öğrenciye tebrik mesajı gönderdi.

Ayşe Ç. 14 Eylül 2024
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

Elazığ’da Fırat Üniversitesi Keban Meslek Yüksekokulu (MYO) Müdürü Doç. Dr. Haşim Pıhtılı, Keban Meslek Yüksekokulu programlarını kazanan öğrencilere tebrik mesajı ile kutladı.

Doç. Dr. Pıhtılı, MYO’nun 8 programına kayıt yapan 240 öğrenciye mesaj gönderdi.

Pıhtılı, mesajında şunları kaydetti:

“Kıymetli öğrencilerim, bir sınav döneminin ardından, Fırat Üniversitesi Keban Meslek Yüksekokulu kontenjanlarına yerleşmeye hak kazandığınızdan dolayı sizi ve kıymetli ailenizi kutlarım. Ailemizin bir üyesi olarak sizleri aramızda görmekten büyük bir mutluluk duyuyorum. Başta Rektörümüz Prof. Dr. Fahrettin Göktaş ve üniversite yönetimimiz olmak üzere tüm okul kadromuz olarak, daha iyi bir eğitim almanız ve hayata daha iyi hazırlanmanız için hazırız. Üniversitemizde geçireceğiniz yılların sağlık, mutluluk ve başarı ile dolu olmasını diliyorum.”

EDİTÖR

Ayşe Ç.

""

SIRADAKİ HABER

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Narin cinayeti üzerinden siyaset yapanlara sert tepki

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap