TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Gündem Bursa’da Sağlık Müdürlüğü’nde Yangın
Gündem

Bursa’da Sağlık Müdürlüğü’nde Yangın

Orhangazi'deki sağlık binasında çıkan yangın itfaiye tarafından söndürüldü, kundaklama şüphesi var.

Şafak Ö. 2 Ekim 2025
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

İZMİR TUMED HABER SON DAKİKA

Bursa’da Orhangazi İlçe Sağlık Müdürlüğü binasında çıkan yangın hasara yol açtı.

Hizmet binasında dumanların yükseldiğini gören vatandaşlar durumu itfaiyeye bildirdi. Olay yerine gelen itfaiye ekipleri, yangını söndürdü.

İl Sağlık Müdürü Mustafa Çetin olay yerine gelerek incelemelerde bulundu.

Kundaklama şüphesi üzerinde durulan yangının çıkış nedeni araştırılıyor.

Polis ekiplerinin binadaki incelemeleri de devam ediyor.

Basın Sorumlusu, Site Yöneticisi

Şafak Ö.

""

SIRADAKİ HABER

Siirt'te Balık Ölümleri Üzerine İnceleme Başlatıldı

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap