TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Politika Erzincan’da İşçiler Çatıya Çıktı
Politika

Erzincan’da İşçiler Çatıya Çıktı

Ödemelerini alamayan işçiler çatıda eylem yaptı, kriz müteahhitin ödemenin yapılmasıyla çözüldü.

Şafak Ö. 2 Ekim 2025
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

İZMİR TUMED HABER SON DAKİKA

Erzincan’da alacaklarını alamayan işçiler çatıya çıktı. Kriz ödeme ile çözüldü.

Erzincan’da yapımı devam eden Emniyet Müdürlüğü hizmet binası inşaatında çalışan üç işçi, müteahhit taşeron firmasının yevmiyelerini vermediği gerekçesiyle inşaatın çatısına çıkarak eylem yaptı. Alacaklarının ödenmesini talep eden işçiler alacakları hesaplarına yatmadan aşağı inmeyeceklerini ve aksi takdirde aşağı atlayacaklarını ifade ederek seslerini duyurmaya çalıştılar.

Olay yerine polis ve itfaiye ekipleri sevk edilirken, işçiler ödemelerin yapılmasını beklediler.

Ekiplerin taşeron firmayla yaptığı görüşme sonucu işçilerin alacakları hesaplarına yattı ve eylem sona erdi. – ERZİNCAN

Basın Sorumlusu, Site Yöneticisi

Şafak Ö.

""

SIRADAKİ HABER

Kemaliye'de Asayiş ve Yol Kontrolü

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap