TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Politika Tenis Şampiyonası Gaziantep’te Başladı
Politika

Tenis Şampiyonası Gaziantep’te Başladı

Doğu ve Güneydoğu Anadolu Takım Şampiyonası, Gaziantep'te 230 sporcuyla başladı.

Şafak Ö. 1 Ekim 2025
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

İZMİR TUMED HABER SON DAKİKA

Türkiye Tenis Federasyonu tarafından düzenlenen Doğu ve Güneydoğu Anadolu Takım Şampiyonası, Gaziantep’te başladı.

Mehmet Şimşek Tenis Kompleksi’nde 5 gün sürecek turnuvada 15 ilden 230 sporcu mücadele edecek.

Şampiyonanın açılış töreninde konuşan Türkiye Tenis Federasyonu Başkanı Şafak Müderrisgil, tüm yaş kategorilerinde her bölgeyi kapsayacak bir tenis ligi kurmak istediklerini söyledi.

Gençlik ve Spor Bakanlığı çatısı altında yaptıkları çalışmaları tabana yaymak istediklerini dile getiren Müderrisgil, “Bu vizyon doğrultusunda çocuklarımızın ve gençlerimizin tenise erişebilmesi, tenisin tabana yayılması en önemli hedefimizdir. Sporda başarı yalnızca yetenekle değil, kamu özel ve yerel yönetimlerin el ele vererek ortak bir vizyon oluşturmasıyla mümkün.” dedi.

Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Halil Uğur ve İş Bankası Genel Müdür Yardımcısı Suat Sözen de törende konuşma yaptı.

Basın Sorumlusu, Site Yöneticisi

Şafak Ö.

""

SIRADAKİ HABER

Taşoluk Apartmanı Davasında Duruşma

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap