TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Gündem Kütahya’da Düğün Yemeğinden Gıda Zehirlenmesi Şüphesi: 15 Kişi Hastaneye Kaldırıldı
Gündem

Kütahya’da Düğün Yemeğinden Gıda Zehirlenmesi Şüphesi: 15 Kişi Hastaneye Kaldırıldı

Kütahya'da bir düğün sırasında pilav ve tavuk yiyen 15 kişi, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı. Karın ağrısı ve kusma şikayetleri görülen davetlilerin sağlık durumunun iyi olduğu belirtilirken, olayla ilgili soruşturma başlatıldı. Düğün salonu görevlisi 3 kişi ifadeleri alınmak üzere polis merkezine götürüldü.

Şafak Ö. 28 Eylül 2025
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

İZMİR TUMED HABER SON DAKİKA

KÜTAHYA’da düğün yemeğinden yiyen 11’i çocuk 15 kişi, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı. Soruşturma kapsamında düğün salonu görevlisi 3 kişi polis merkezine götürüldü.

Kütahya’da akşam saatlerinde düzenlenen bir düğünde, pilav ve tavuk yiyen davetlilerde bir süre sonra karın ağrısı ve kusma şikayetleri başladı. 11’i çocuk 15 kişi, Kütahya Şehir Hastanesine başvurdu. Gıda zehirlenmesi şüphesiyle tedaviye alınan davetlilerin sağlık durumunun iyi olduğu belirtildi. İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekiplerince yemekten numune alınırken, polis ekipleri aynı işletmeden 3 kişiyi ifadesi alınmak üzere Şehit Mehmet Kartal Polis Merkezi Amirliği’ne götürdü. Kütahya Cumhuriyet Başsavcılığı’nın başlattığı soruşturma sürüyor.

Basın Sorumlusu, Site Yöneticisi

Şafak Ö.

""

SIRADAKİ HABER

Sağlık Bakanı Memişoğlu: 15 bin 247 sözleşmeli, 2 bin 753 sürekli işçi olmak üzere 18 bin yeni personel alınacak.

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap