TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Gündem Giresun’da ‘Telefonsuz 1 Saat’ Etkinliği
Gündem

Giresun’da ‘Telefonsuz 1 Saat’ Etkinliği

Giresun'da Halk Sağlığı Haftası'nda 'telefonsuz-internetsiz 1 saat' etkinliği düzenlendi.

Şafak Ö. 6 Eylül 2025
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

İZMİR TUMED HABER SON DAKİKA

Giresun’da Halk Sağlığı Haftası kapsamında “telefonsuz-internetsiz 1 saat” etkinliği düzenlendi.

İl Sağlık Müdürlüğünden yapılan açıklamaya göre, Merkez Toplum Sağlığı Merkezi işbirliğiyle “Dijital Dünyanı Yönet, Hayatı Kaçırma” teması doğrultusunda Giresun Kalesi’nde gerçekleştirilen etkinlikte katılımcılar kitap okudu.

Atatürk Meydanı’nda açılan stantta ise internet ile teknolojinin aşırı kullanımının zararları, oyun bağımlılığı, etkin ve güvenli internet kullanımına yönelik danışmanlık hizmetleriyle ilgili bilgilendirmede bulundu.

Basın Sorumlusu, Site Yöneticisi

Şafak Ö.

""

SIRADAKİ HABER

Xinhua ve Uruguay Medyası İşbirliği Geliştiriyor

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap