TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Spor Kayseri Erkek Takımı, Yüzme Türkiye İkincisi
Spor

Kayseri Erkek Takımı, Yüzme Türkiye İkincisi

Kayseri Erkek Takımı, ANALİG Türkiye Yüzme Şampiyonası'nda gümüş madalya kazandı.

Şafak Ö. 1 Eylül 2025
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

İZMİR TUMED HABER SON DAKİKA

Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Türkiye Şampiyonası Yüzme müsabakalarında mücadele eden Kayseri Erkek takımı Türkiye ikincisi oldu.

Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Türkiye Şampiyonası Yüzme müsabakaları; 30-31 Ağustos tarihlerinde Mersin’de yapıldı. Kayseri Erkek Takımı yapılan yarışmalar sonunda Türkiye ikincisi olarak gümüş madalya kazandı. Kayseri Gençlik ve Spor İlMüdürlüğü’nden konuya ilişkin yapılan açıklamada şu ifadeler kullanıldı;

“Elde etmiş oldukları derecelerden dolayı sporcularımızı ve Antrenörleri Vacid Köse, Mehmet Ayberk Hincal, Ömür Çamdalı, Mustafa Berberoğlu ve Talat Urhan’ı tebrik ediyor başarılarının devamını diliyoruz.” – KAYSERİ

Basın Sorumlusu, Site Yöneticisi

Şafak Ö.

""

SIRADAKİ HABER

Sadettin Saran büyük oynuyor! Ali Koç'a karşı 2 efsaneye teklifte bulundu

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap