TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Politika Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Anjiyoya Alındı
Politika

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Anjiyoya Alındı

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, kontrol için gittiği hastanede anjiyoya alındı. Anjiyonun sonuçları ilerleyen saatlerde belli olacak.

Şafak Ö. 20 Ağustos 2025
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

İZMİR TUMED HABER SON DAKİKA

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, kontrol için gittiği hastanede anjiyoya alındı.

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, kontrol amaçlı olarak Erciyes Üniversitesi (ERÜ) Tıp Fakültesi hastanesine gitmişti. Başkan Büyükkılıç, hastanede kontrol amaçlı olarak anjiyoya alındı.

Yapılan anjiyonun sonucu ilerleyen saatlerde belli olacak. – KAYSERİ

Basın Sorumlusu, Site Yöneticisi

Şafak Ö.

""

SIRADAKİ HABER

Cumhurbaşkanı Erdoğan ile Putin arasında kritik zirve

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap