TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Gündem Şanlıurfa’da Sıcaklık 47 Dereceyi Aştı
Gündem

Şanlıurfa’da Sıcaklık 47 Dereceyi Aştı

Şanlıurfa'da termometre 47 dereceyi gösterirken, vatandaşlar serinlemek için parklara akın etti.

Şafak Ö. 19 Ağustos 2025
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

İZMİR TUMED HABER SON DAKİKA

Türkiye’de sıcaklığın en yüksek ölçüldüğü kentlerden biri olan Şanlıurfa’da termometreler 47 dereceyi gösterdi.

Kentte etkisini sürdüren kavurucu sıcaklar, hayatı olumsuz etkilemeye devam ediyor.

Atatürk Bulvarı’nda bulunan termometre 47 dereceyi gösterirken, vatandaşlar Balıklıgöl Yerleşkesi ile parklarda ve ağaç gölgeliklerinde serinlemeyi tercih etti.

Sıcaklık nedeniyle bazı bölgelerde sakinlik gözlendi.

Vatandaşlardan Ali Yavuz, sıcak havadan dolayı evde kalamadığını belirterek, park ve ağaç gölgeliklerinde vakit geçirdiğini söyledi.

Basın Sorumlusu, Site Yöneticisi

Şafak Ö.

""

SIRADAKİ HABER

Doğu Guta kimyasal silah saldırısına tanıklık eden Şakir, katliamı kıyamet gününe benzetti Açıklaması

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap