TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Politika Eskişehir’de Memurlar İş Bıraktı
Politika

Eskişehir’de Memurlar İş Bıraktı

Eskişehir'de memurlar, zam görüşmelerinin sonuçsuz kalması nedeniyle bir günlük iş bıraktı.

Şafak Ö. 18 Ağustos 2025
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

İZMİR TUMED HABER SON DAKİKA

Zam görüşmelerinin sonuç vermemesi sonrası, Eskişehir’de memur ve kamu çalışanları bir günlük iş bırakma eylemi akabinde yürüyüş düzenleyip basın açıklaması yaptı.

Ülke genelinde 4 milyon memur ve 2 buçuk milyon memur emeklisini ilgilendiren 8. Dönem Toplu Sözleşme görüşmeleri devam ederken, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı ile Memur-Sen anlaşamadı. Gelişmeler akabinde memurlar, bir günlük iş bırakma kararı aldı. Memur-Sen, Kamu-Sen, Devlet Memurları Konfederasyonu, Birleşik Kamu-İş ve KESK’in de bulunduğu birçok konfederasyon ve sendika, bugün Türkiye genelinde olduğu gibi Eskişehir’de iş bıraktı.

Kırmızıtoprak Mahallesi’nde bulunan DSİ 3. Bölge Müdürlüğü önünde başlayan yürüyüş Ulus Anıtı’nda son buldu. Burada sloganlar atan grup, daha sonra basın açıklaması akabinde dağıldı. – ESKİŞEHİR

Basın Sorumlusu, Site Yöneticisi

Şafak Ö.

""

SIRADAKİ HABER

Bakan Tekin'in "Yasak" uyarısına rağmen okullarda "Bağış" zulmü sürüyor

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap