TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Gündem Adana’da Orman Yangını Çıktı
Gündem

Adana’da Orman Yangını Çıktı

İmamoğlu'nda çıkan orman yangınına hava ve kara ekipleri müdahale ediyor.

Şafak Ö. 17 Ağustos 2025
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

İZMİR TUMED HABER SON DAKİKA

ADANA’nın İmamoğlu ilçesinde orman yangını çıktı. Bölgeye çok sayıda söndürme ekibi sevk edildi.

Üçtepe Mahallesi Eğriçam mevkisinde saat 16.00 sıralarında orman yangını çıktı. Çevredekilerin ihbarı üzerine bölgeye Orman Bölge Müdürlüğü’ne ait söndürme ekipleri sevk edildi. Rüzgarın da etkisiyle büyüyen yangına ekiplerin havadan ve karadan müdahalesi sürüyor.

Basın Sorumlusu, Site Yöneticisi

Şafak Ö.

""

SIRADAKİ HABER

AFAD, Deprem Yönetiminde Risk Odaklı Yaklaşım Benimsiyor

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap