TUMEDHABER İZMİR'İN GÜÇLÜ SESİ
HABERLER Spor Kadıköy’de 12 yıl sonra Şampiyonlar Ligi müziği çalacak
Spor

Kadıköy’de 12 yıl sonra Şampiyonlar Ligi müziği çalacak

Fenerbahçe, UEFA Şampiyonlar Ligi 3. eleme turu rövanşında Hollanda'nın Feyenoord ekibini 5-2 mağlup ederek play-off turuna yükseldi. Böylece Fenerbahçe'nin stadı Kadıköy'de 12 yıl aradan sonra ilk kez Şampiyonlar Ligi müziği çalacak.

Şafak Ö. 12 Ağustos 2025
14.2K OKUNMA
4 DK OKUMA

İZMİR TUMED HABER SON DAKİKA

Fenerbahçe, UEFA Şampiyonlar Ligi’nde Hollanda ekibi Feyenoord’u geçerek Play-Off Turu’na kaldı. Sarı-lacivertliler, bu sonuçla birlikte uzun süre sonra bir ilki yaşayacak.

12 YIL SONRA ŞAMPİYONLAR LİGİ MÜZİĞİ

Gelecek hafta kendi sahasında Benfica’yı ağırlayacak olan Fenerbahçe, stadında tam 12 yıl aranın ardından taraftarlarına Şampiyonlar Ligi müziği dinletecek.

4374 GÜNLÜK ÖZLEM

Son olarak 4 bin 374 gün önce Arsenal’i ağırlayan Fenerbahçe, taraftarlarına Şampiyonlar Ligi müziğini dinletmişti. Sarı-lacivertliler, bu maçı 3-0 kaybetti. Kanarya, rövanşta da İngiliz rakibine Londra’da 2-0 mağlup oldu ve elendi.

Basın Sorumlusu, Site Yöneticisi

Şafak Ö.

""

SIRADAKİ HABER

Maslak'ta Kaza: 3 Yaralı

OKUMAYA DEVAM ET

Yorumlar

İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap